No de ki is az a Jimmy?

kapcsolatA címben megfogalmazott kérdés még a magam számára sem irreleváns. Ki vagyok én? Biztosan mindenki felteszi magának ezt a kérdést élete során legalább egyszer. Nos, elsősorban ember vagyok a Tejút elnevezésű galaxis Naprendszer nevű csillagrendszerének harmadik, Föld nevű bolygójának északi féltekéjén, az Európa nevű kontinens középtáján, Magyarországon, Csongrád megyében, Szentes városában, valamivel több, mint 40 éve.

Foglalkoztam már életem során sok mindennel. Az általános és középiskola alatt dolgoztam a mezőgazdaságban. Középiskola alatt voltam több cégnél nyári gyakorlaton: villanyszerelő, betanított munkás (hosszabbítók alkatrészeinek előkészítése, hosszabbítók összerakása és leellenőrzése), központi- és kazánfűtő gyakornok, számítógépes hálózat kiépítője. A középiskola után dolgoztam egy évet a MÁV-nál, mint távközlő műszerész. Aztán voltam pár évig szerviztechnikus, szoftvertelepítő, informatikai oktató, óraadó informatikai tanár. Dolgoztam régészeti feltárás anyagain: fényképeket szkenneltem és dolgoztam fel digitálisan, leleteket leltároztam. Az ezredforduló után kezdtem el nyomdai előkészítő munkákkal, kiadványok szerkesztésével, reklámújságok, heti- és havilapok tördelésével foglalkozni. Közben kikacsintottam a webdesign, weboldalépítés, fotózás irányába is.

Hobbi szinten rengeteget olvastam (ma már elég kevés időm jut rá sajnos), amiből nálam egyenes következmény volt, hogy írtam, írok is. Több helyi kezdeményezésű amatőr irodalmi projektben is részt vettem, illetve veszek. Mivel tanultam zenélni, ezért előbb-utóbb esélyes volt, hogy zenekarban is kipróbáljam magam. Voltam egy egy alkalomra összeállt “DE” nevű zenekarban dobos, pár évvel később egy másik, K.g.S.T. (Katasztrófa és gránát Sújtotta Terület) nevű zenekarban billentyűs. Az ezredforduló környékén középkori haditornát űztem, számos környékbeli és nagy rendezvényen (Visegrádi Palotajátékok) fellépve. A fentiekből mára aktívan csak az amatőr irodalom maradt, amely a Lidércfény Online irodalmi magazin hasábjain teljesedik ki, amelynek egyik alapítója, szerkesztője vagyok. Továbbá kb. 1,5 éve az újraindult LIK-et (Lidércfény Író Kör) vezetem.

Manapság igyekszem a lehető legkevesebb időt számítógép előtt tölteni. 2015 nyarán ugyanis leköltöztem nagyszüleim kertes házába, amelyhez egy elég nagy telek is tartozik. Itt bizony van munka bőven, és jól is esik a levegőn, hasznos elfoglaltsággal tölteni az időt.

Persze mindebből még mindig nem derült ki, hogy ki is vagyok én. Ám ez nem baj, az ember sosem ismerheti meg igazán a másikat, de talán még önmagát sem. A blogon is csak az én világomból származó felvillanások kapnak helyet, amelyek viszont egyre nagyobb “rámlátást” biztosítanak.

Leave a Reply

