Unboxing – SanDisk 16 GB SDHC memory card

Pár héttel ezelőtt nagyon örültem az új digitális videokamerámnak – mindaddig, amíg ki nem derült, hogy 5-6 percnél többet nem hajlandó rögzíteni. Reméltem, hogy csak a hozzá kapott gyári memóriakártya az oka. Ezért beruháztam egy nagyobbra (a címben említett márkára és kapacitásúra), de ezt egyébként is megtettem volna.

Az új kártya behelyezése után elindítottam egy felvételt, és szerencsére beigazolódott a sejtésem. Ezzel már a teljes kapacitást kihasználhatom és jó hosszú felvételeket is készíthetek.

Az alábbi videóban a kártya kicsomagolása látható.

Leave a Reply

